onsdag 21 oktober 2009

Så här långt

Det här är en ganska ny blogg som fortfarande söker sin form.
Nedan ett gäng länkar till tidigare inlägg:

  1. Jag har skrivit ett gäng dialoger, som den här.
  2. Jag har skrivit om sport eftersom jag älskar fotboll.
  3. En hel del om psykologi lär det bli, som i det här inlägget om hurra-begreppet att vara sig själv.
  4. Kåserier kommer man ju inte undan, här en om könsroller.
  5. Ibland skriver jag om min kamp mot nikotinmonstret.
  6. Eftersom jag ska få barn kan man tänka sig att det blir ett par betraktelser om det.
Men var det hela ska leda, det vet jag inte. Ge mig gärna feedback så jag vet vad som är intressantast.

3 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Jag älskar dina träffsäkra underfundiga dialoger. Det betyder inte att jag inte gillar det andra. Men dialogerna är små pärlor.

alehagen sa...

Själv råkar jag vara lite svag för psykologi. Med fascination för dialoger. Och inte så lite imponerad av människor som tar sig an striden mot nikotinet. Du hör ju- det är blandningen som är tjusningen. Keep it up, son!

Sofie B-C sa...

Hittade hit via Eva. Instämmer i att här finns många härliga inlägg och tankar att hämta. Inspirerande!