måndag 23 mars 2009

Välmående

- Åh, jag har sån stress i kroppen.
- Jaha, varför det?
- Vadå varför, är du dum i huvudet?
- Varför är du stressad?
- Inte vet jag, jag har väl existentiell ångest.
- Vad är det?
- Öh, det vet väl alla?
- Nej.
- Sån där som fråjd snacka om.
- Sigmund Freud?
- Jävla besserwisser.
- Du är stressad och känner dig arg.
- Duh!
- Har du ätit, sovit och tränat regelbundet på sistone?
- Nej, jag har ingen mat hemma, jag har krökat tre dagar i rad och träna har jag inte gjort sen i december, men det har ingenting med det här att göra. Jag har fråjdiansk ångest bara. Mitt undermedvetna säger att jag borde åka på semester.
- Vad ska du göra där då?
- Supa och ligga på stranden.
- Lycka till..
- Äh, du är ju hopplös!

4 kommentarer:

Henke sa...

Gillar din tagline hårt. Nu ska jag skriva nåt på min egen blogg bara för det.

.... sa...

BAAHAAHAAAAAA
jag känner igen bada typerna....
split personality talar med sig själv pa morgonkvisten, am i right??

ZARAGUS sa...

tagline låter coolt. vad är det? ellen, spot on!

Carima sa...

Hahhahahahahha!